Er I klar til at optimere jeres virksomhed og tage jeres produktivitet til det næste niveau? Med en returportal kan I skabe de bedste betingelser for returneringer, reklamationer samt fragt og levering for både jer og jeres kunder. Som virksomhedsejer er der nemlig mange andre vigtige opgaver at tage sig af, så hvis I kan spare tid på de meget automatiserede fragt-processer, så kan I bruge energien på langt mere vigtige, udfordrende og spændende opgaver i virksomheden.
Fragt og retur tager meget af jeres tid
Når I driver en ordrebaseret virksomhed, hvor kunderne kan bestille deres varer leveret med en fragtservice, er der en masse praktiske foranstaltninger forbundet med posteringer, adresselabels og priser. Ja, nogle gange kan man næsten føle, at man drukner i papkasser og fragtlabels. Det kan også hurtigt blive rigtigt omstændigt, når kunden gerne vil returnere sit køb, eller bytte det til et andet produkt. Det kan skabe frustrationer hos både kunden, såvel som jeres kundeservice.
Returportaler optimerer jeres tid
Men så er det jo heldigt, at der findes en god løsning på alt den frustration. I dag er det nemlig muligt at designe en speciallavet returportal, som kan klare langt det meste af det praktiske arbejde omkring fragt og retur. Systemet hjælper jer med at skabe et flow i jeres ordresystem. I kan også tillægge ekstrafunktioner, hvor I kan lade kunderne anmelde jeres produkter og forklare, hvorfor de reklamerer deres produkter. På den måde kan I optimere jeres virksomheds ordreflow og øge jeres produktindsigt, uden selv at skulle bruge ekstra tid på det. Men det bedste ved det hele er næsten, at den nemme returnering og brugervenlighed også gør kunderne glade – og god kundeservice og glade kunder, øger helt sikkert også tilfredsheden med din virksomhed – ligesom at sandsynligheden for at kunderne vender tilbage og så bliver betragteligt større.