KH Marketing
  • Markedsføring
  • Erhverv
  • Økonomi
  • Iværksætter
  • Udstyr

Populære artikler

Tips til at spare penge i din virksomhed
Erhverv,

Tips til at spare penge i din virksomhed

by Redaktion3. november 2019
Videomarketing – essentielt udstyr
Udstyr,

Videomarketing – essentielt udstyr

by redaktionen1. oktober 2018
Etablering af selvstændig virksomhed
Erhverv,

Etablering af selvstændig virksomhed

by redaktionen18. oktober 2018
Iværksætteri – hvad er det?
Iværksætter,

Iværksætteri – hvad er det?

by redaktionen11. oktober 2018
KH Marketing
  • Markedsføring
  • Erhverv
  • Økonomi
  • Iværksætter
  • Udstyr
Markedsføring,

Hvad skal du vide om annoncering på LinkedIn?

by Redaktion15. november 2022no comment
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
kh-marketing.dk-conversio.dk-15-11-2022_16680850519232

Kan du bruge LinkedIn til marketing? Er det ikke bare et socialt medie for dimittender på jagt efter deres første job i industrien og for PR-medarbejdere, der bruger det som en scrapbog, hvor de lige smider et billede op, hver gang deres virksomhed har sponseret, holdt eller deltaget i noget? Nej – altså: Det er det også, men der er faktisk et for mange virksomheder uforløst potentiale i LinkedIn.

Bliv vist for din målgruppe

LinkedIn har godt en million danske brugere. Hvor Facebook typisk er et bedre socialt medie at markedsføre B2C-produkter og -ydelser på, er LinkedIn faktisk udmærket til B2B-salg. Som annoncør på LinkedIn har du gode muligheder for at målrette din annoncering på LinkedIn efter bl.a. jobtitler.

Sælger du et helt særligt produkt, som langt fra alle virksomheder har brug for, så gør LinkedIn det nemt at blive vist for ansatte i de få virksomheder, som godt kunne tænkes at ville handle med dig.

Skab øget brandkendskab

Du skal ikke regne med, at dine annoncer på LinkedIn fører til impulskøb – ved B2B-salg vil kunden jo altid lige tænke ting igennem, inden han vælger at købe noget på virksomhedens vegne. Men ved at lave kampagner på LinkedIn kan du langsomt øge folks kendskab til dit brand og dine ydelser eller produkter. Vil du have hjælp til at komme i gang med LinkedIn-annoncer? Hør et marketingbureau.

Ikke alt behøver opfordre til køb

Siden et formål med annoncering på LinkedIn netop kan være øget brandkendskab, så behøver dine annoncer ikke nødvendig direkte opfordre til noget køb. Du kan vitterligt også lave annoncerer med en video eller et billede, der viser noget fra din hverdag, som brugere så kan reagere på. Det betyder ikke, du kan være ligeglad med, hvad du viser, men at få folk til at reagere kan være en sejr i sig selv.

Previous

Bliv klogere på bæredygtighedsrapportering

13. november 2022
Next

Derfor skal du få hjælp til din markedsføring

23. november 2022

Leave a Reply Annuller svar

Related posts

kh-marketing.dk-iconiq.dk-12-08-2024_1723620111325
Markedsføring,

Få hjælp til webudvikling og -design

by Redaktionen9 måneder agono comment
kh-marketing.dk-www.focuschina.dk-26-04-2024_17136433681298
Markedsføring,

God kommunikation er altafgørende

by Redaktionen26. april 2024no comment
kh-marketing.dk-komo.dk-13-02-2024_17076784836441
Markedsføring,

Opnå synlighed og succes gennem TV-reklamer

by Redaktionen13. februar 2024no comment
kh-marketing.dk-www.unikmedia.dk-24-11-2023_17003182923046
Markedsføring,

Professionel videoproduktion: tre uundværligt for markedsføringssucces

by Redaktionen24. november 2023no comment

Populære artikler

  • Skab en mindeværdig stemning med jazz til bryllup

    Skab en mindeværdig stemning med jazz til bryllup

    1 måned ago
  • Sådan vedligeholder du dit hjem året rundt

    Sådan vedligeholder du dit hjem året rundt

    3 måneder ago
  • Sådan sikrer du dit hjem mod kulde, indbrud og slid

    Sådan sikrer du dit hjem mod kulde, indbrud og slid

    3 måneder ago
  • Kom hurtigt ud på arbejdsmarkedet – gode jobsøgningstips

    Kom hurtigt ud på arbejdsmarkedet – gode jobsøgningstips

    3 måneder ago

Seneste nyt

Videomarketing – essentielt udstyr
Udstyr,

Videomarketing – essentielt udstyr

by redaktionen1. oktober 2018
Investeringer – hvordan gør man?
Økonomi,

Investeringer – hvordan gør man?

by redaktionen4. oktober 2018
Vigtigheden af online markedsføring
Markedsføring,

Vigtigheden af online markedsføring

by redaktionen8. oktober 2018
Iværksætteri – hvad er det?
Iværksætter,

Iværksætteri – hvad er det?

by redaktionen11. oktober 2018
Etablering af selvstændig virksomhed
Erhverv,

Etablering af selvstændig virksomhed

by redaktionen18. oktober 2018