KH Marketing
  • Markedsføring
  • Erhverv
  • Økonomi
  • Iværksætter
  • Udstyr

Populære artikler

Tips til at spare penge i din virksomhed
Erhverv,

Tips til at spare penge i din virksomhed

by Redaktion3. november 2019
Videomarketing – essentielt udstyr
Udstyr,

Videomarketing – essentielt udstyr

by redaktionen1. oktober 2018
Etablering af selvstændig virksomhed
Erhverv,

Etablering af selvstændig virksomhed

by redaktionen18. oktober 2018
Iværksætteri – hvad er det?
Iværksætter,

Iværksætteri – hvad er det?

by redaktionen11. oktober 2018
KH Marketing
  • Markedsføring
  • Erhverv
  • Økonomi
  • Iværksætter
  • Udstyr
Markedsføring,

Hvad skal du vide om annoncering på LinkedIn?

by Redaktion11 måneder agono comment
0
Shares
Share on FacebookShare on Twitter
kh-marketing.dk-conversio.dk-15-11-2022_16680850519232

Kan du bruge LinkedIn til marketing? Er det ikke bare et socialt medie for dimittender på jagt efter deres første job i industrien og for PR-medarbejdere, der bruger det som en scrapbog, hvor de lige smider et billede op, hver gang deres virksomhed har sponseret, holdt eller deltaget i noget? Nej – altså: Det er det også, men der er faktisk et for mange virksomheder uforløst potentiale i LinkedIn.

Bliv vist for din målgruppe

LinkedIn har godt en million danske brugere. Hvor Facebook typisk er et bedre socialt medie at markedsføre B2C-produkter og -ydelser på, er LinkedIn faktisk udmærket til B2B-salg. Som annoncør på LinkedIn har du gode muligheder for at målrette din annoncering på LinkedIn efter bl.a. jobtitler.

Sælger du et helt særligt produkt, som langt fra alle virksomheder har brug for, så gør LinkedIn det nemt at blive vist for ansatte i de få virksomheder, som godt kunne tænkes at ville handle med dig.

Skab øget brandkendskab

Du skal ikke regne med, at dine annoncer på LinkedIn fører til impulskøb – ved B2B-salg vil kunden jo altid lige tænke ting igennem, inden han vælger at købe noget på virksomhedens vegne. Men ved at lave kampagner på LinkedIn kan du langsomt øge folks kendskab til dit brand og dine ydelser eller produkter. Vil du have hjælp til at komme i gang med LinkedIn-annoncer? Hør et marketingbureau.

Ikke alt behøver opfordre til køb

Siden et formål med annoncering på LinkedIn netop kan være øget brandkendskab, så behøver dine annoncer ikke nødvendig direkte opfordre til noget køb. Du kan vitterligt også lave annoncerer med en video eller et billede, der viser noget fra din hverdag, som brugere så kan reagere på. Det betyder ikke, du kan være ligeglad med, hvad du viser, men at få folk til at reagere kan være en sejr i sig selv.

Previous

Bliv klogere på bæredygtighedsrapportering

11 måneder ago
Next

Derfor skal du få hjælp til din markedsføring

11 måneder ago

Leave a Reply Annuller svar

Related posts

kh-marketing.dk-triggerhappy.dk-28-06-2023_16882874909592
Markedsføring,

Sådan kan du få din hjemmeside til at arbejde for din virksomhed

by Redaktionen3 måneder agono comment
pexels-pixabay-267399_16747385321124
Markedsføring,

Som ekspert i Facebook-annoncering, vil du have mange jobmuligheder

by Redaktionen4 måneder agono comment
kh-marketing.dk-webshipper.com-12-04-2023_16825931365337
Markedsføring,

Skab nemt de bedste betingelser for jeres ordreleveringer

by Redaktionen6 måneder agono comment
pexels-oleksandr-pidvalnyi-9822732
Markedsføring,

Derfor er marketing afgørende for virksomheder

by Redaktionen7 måneder agono comment

Populære artikler

  • Guide til metallography: Vigtige trin og nødvendige produkter

    Guide til metallography: Vigtige trin og nødvendige produkter

    1 uge ago
  • Sådan skaber du et højtfunktionelt hjemmekontor

    Sådan skaber du et højtfunktionelt hjemmekontor

    2 måneder ago
  • Styrk dine lederkompetencer og løft din virksomhed

    Styrk dine lederkompetencer og løft din virksomhed

    3 måneder ago
  • Sådan kan du få din hjemmeside til at arbejde for din virksomhed

    Sådan kan du få din hjemmeside til at arbejde for din virksomhed

    3 måneder ago

Seneste nyt

Videomarketing – essentielt udstyr
Udstyr,

Videomarketing – essentielt udstyr

by redaktionen1. oktober 2018
Investeringer – hvordan gør man?
Økonomi,

Investeringer – hvordan gør man?

by redaktionen4. oktober 2018
Vigtigheden af online markedsføring
Markedsføring,

Vigtigheden af online markedsføring

by redaktionen8. oktober 2018
Iværksætteri – hvad er det?
Iværksætter,

Iværksætteri – hvad er det?

by redaktionen11. oktober 2018
Etablering af selvstændig virksomhed
Erhverv,

Etablering af selvstændig virksomhed

by redaktionen18. oktober 2018