Firmatøj er noget som rigtig mange firmaer efterhånden gør i. Og det er der en god grund til. Firmatøj er en rigtig smart ting, som kan bruges i rigtig mange forskellige sammenhæng. Det kunne eksempelvis være, at dig og din virksomhed skal deltage i et løb, hvor man skal kunne se, hvem der hører til hvilke virksomheder, så vil profiltøj med logo være rigtig smart. Profilbeklædning med tryk og profiltøj med logo er i bund og grund blot noget tøj i en bestemt farve, som har fået trykt dig og dit firmas logo på. Det kan være alt fra T-shirts, både kortærmet og langærmet, til shorts. Det afhænger rigtig meget af hvilket behov I har. Hvis i eksempelvis skal på en skitur med firmaet og skal have en trøje til at have på, på hotellet, vil det være smart at vælge en tyk sweater, så I ikke kommer til at fryse.
Der ligger også noget marketing i det
Udover, at profiltøj med logo er praktisk og smart, er det rent faktisk også et godt træk i jeres marketingsstrategi. Du tænker måske, at det er fuldstændig lige meget ift. jeres marketing om I har noget firmatøj, men det er det ikke. Hvis I, eksempelvis til et løb, har ens tøj på, og jeres logo, som måske indeholder et motto, bliver set af rigtig mange mennesker, kan det muligvis optimere jeres omsætning. Marketing handler i bund og grund om at eksponere så mange mennesker som muligt for jeres virksomhed og jeres brand.
Det er ikke noget, som koster jer dyrt
Prisen på firmatøj afhænger naturligvis rigtig meget af, hvor mange mennesker I har ansat. Men generelt er prisen på firmatøj ikke høj. Det er ikke sådan, at en t-shirt koster et par hundrede kroner. Nej, du vil højst skulle betale omkring 50 kroner for en t-shirt, og det samme er gældende for short og så videre. Det korte og det lange er, at det ikke er en stor økonomisk byrde for din virksomhed at skulle investere nogle penge i firmatøj med logo.